british american tobacco ukraine - Наші марки



OurBrands

Компанія «Бритіш Американ Тобакко» переконана, що бізнес починається з наших споживачів та марок. Йдеться не про заохочення людей до того, щоб вони починали курити чи курили більше. Йдеться про задоволення вподобань дорослих, які зробили свідомий вибір щодо споживання тютюну, та про те, як зробити наші марки відмінними від марок конкурентів.

«Бритіш Американ Тобакко» будує успішну маркетингову стратегію брендів на основі досліджень вподобань дорослих курців. Усі компанії Групи мають на меті задоволення потреб кожного дорослого споживача нашої продукції, пропонуючи їм продукти, які найкраще відповідають їхнім смакам та вподобанням.

Компанії Групи «Бритіш Американ Тобакко» ніколи не сповідували правило «одне рішення має однаково добре задовольнити усіх». Портфель Групи компаній, який загалом складається з понад 200 глобальних, регіональних та локальних марок, розроблений з урахуванням чітких споживчих сегментів: це міжнародні бренди, тютюнові вироби класу «преміум», сигарети й вироби з тютюну для дорослих курців.

Наші ключові глобальні бренди – Dunhill, Kent, Lucky Strike та Pall Mall - користуються значним успіхом та, на сьогоднішній день, становлять кожну третю сигарету з загального обсягу, який ми продаємо. 

Інновації – рушійна сила зростання ключових брендів «Бритіш Американ Тобакко». До інновацій належать новітні рішення щодо фільтрів, смаків, упаковки та формату сигарет. У 2012 році компанії Групи «Бритіш Американ Тобакко» зберегли лідируючі позиції на ринку сигарет з капсулами, з часткою сегменту більше 50 відсотків на ключових ринках.

Наші марки

«Бритіш Американ Тобакко Україна» має широкий асортимент сигарет. Це міжнародні марки Dunhill, Kent, Vogue, Lucky Strike, Rothmans, Pall Mall, Capri, а також національні марки – «Прилуки», «Прилуки Особливі», «Козак».


Дивіться також


Cторінку оновлено: 11/07/2013 16:29:16 GMT