british american tobacco ukraine - Міжнародні стандарти маркетингу



В якому б куточку світу не працювали компанії  Групи, їхню маркетингову діяльність визначають Міжнародні принципи маркетингу.

Ми приділяємо велику увагу дотриманню високих стандартів корпоративної поведінки. Ми згодні з тим, що тютюнова промисловість повинна регулюватися, водночас, ми переконані, що повинні мати можливість вести відповідальний діалог з дорослими споживачами нашої тютюнової продукції.

Наші Міжнародні принципи маркетингу забезпечують єдиний, послідовний та відповідальний підхід до маркетингу в рамках всієї Групи. Оновлені маркетингові принципи замінюють наші вже існуючи принципи, які були розроблені в 2001 році та оновлені в 2007 році. Нові принципи маркетингу забезпечують відповідність нашого підходу змінам в галузі маркетингу, технологіях, регуляторному середовищі, а також очікуванням зацікавлених осіб.

Принципи маркетингу встановлюють мінімальні стандарти і застосовуються навіть у тому випадку, якщо вони йдуть далі чинного законодавства в плані обмежень маркетингової діяльності. Однак, у випадку якщо законодавство або добровільно прийняті угоди вимагають дотримання жорсткіших стандартів порівняно з існуючими Принципами маркетингу, ми будемо дотримуватися вимог такого законодавства або угод.

В основі відповідального маркетингу тютюнової продукції лежать чотири принципи:
  1. Наша маркетингова діяльність не повинна вводити споживачів в оману щодо ризиків, пов'язаних з курінням
  2. Маркетинг нашої продукції повинен бути направлений тільки на повнолітніх курців
  3. У своїй маркетингової діяльності ми не впливаємо на прийняття рішення про куріння і про кількість споживаної тютюнової продукції
  4. Споживач завжди повинен знати, що маркетинг нашої продукції розроблений тютюновою компанією, і що він спрямований на збільшення інформації про нашу тютюнову продукцію

Маркетингові принципи Групи застосовуються до маркетингу усіх тютюнових продуктів «Бритіш Американ Тобакко», призначених для куріння.


Cторінку оновлено: 11/07/2013 16:29:26 GMT