british american tobacco ukraine - Маркетинг



Marketing

Серед нашої продукції є чимало відомих у всьому світі марок. Нашим завданням є забезпечити їх наявність для споживачів.

Відділ маркетингу є одним з ключових у «Бритіш Американ Тобакко Україна». Його завданням є забезпечення наших споживачів продукцією, що максимально відповідає їх потребам. Для досягнення цієї мети відділ поділяється на:

  • підрозділ маркетингу марок (Brand Marketing);
  • підрозділ торгового маркетингу та дистрибуції (Trade Marketing and Distribution);
  • підрозділ стратегічного планування та досліджень (Strategy, Planning and Insights).
Маркетинг марок (Brand Marketing)

Основою лідерства в індустрії є розвиток міцного портфелю марок. Саме тому командами професіоналів створюються нові та вдосконалюються існуючі марки відповідно до корпоративної стратегії зростання.
Типовими завданнями для бренд-команд є:

  • аналіз відповідності нинішніх продуктів потребам споживачів;
  • розробка нових продуктів та вдосконалення існуючих;
  • розробка інструментів, що дозволяють якісно донести споживачам інформацію про продукт, тощо.
Торговий маркетинг та дистрибуція (Trade Marketing and Distribution)

Головною для всієї функції маркетингу є стратегія торгового маркетингу та дистрибуції.
Основна ціль даного підрозділу – забезпечити наявність нашої продукції в той час і в тому місці, де споживач хотів би її придбати.  Для досягнення цієї мети підрозділ працює за такими напрямками:

  • аналіз і оцінка ринку з точки зору кількості торгових точок і їх ефективності;
  • налагодження і підтримка партнерських стосунків з торговими партнерами;
  • підтримка асортименту продукції в торговій точці і її викладки;
  • забезпечення можливості отримання споживачем інформації про продукт, тощо.
Підрозділ стратегічного планування та досліджень (Strategy, Planning and Insights)

Робота в цьому підрозділі передбачає дослідження та аналіз уподобань наших споживачів. Отримані дані дозволяють з впевненістю рекомендувати правильні стратегії. Підрозділ виконує ключову роль в процесі прийняття важливих рішень відділу маркетингу та компанії загалом. Це досягається завдяки поєднанню двох напрямків діяльності:

  • проведення різних видів досліджень, що дозволяють оцінити, наскільки ефективно компанія використовує свої можливості в  різних сферах;
  • акумулювання великої кількості інформації, її глибокий аналіз та надання даних для  прийняття стратегічних рішень; підтримка зв’язку компанії на кінцевому ринку з регіональним та глобальним центром.

Cторінку оновлено: 10/07/2013 12:25:45 GMT