Міжнародні принципи маркетингу

Відповідальний маркетинг тютюнових виробів

Одна з фундаментальних вимог наших принципів маркетингу полягає в тому, що наша маркетингова діяльність націлена виключно на повнолітніх курців і не має на меті залучення або приваблення дітей.

Ми згодні з тим, що тютюнова промисловість повинна регулюватися, але водночас ми переконані, що в нас має бути можливість вести відповідальний діалог із повнолітніми споживачами про наші тютюнові й нікотинові продукти.

Для бізнесу, як наш, дуже важливо надавати чітку й повну інформацію про різні ризики наших продуктів, щоби допомогти споживачам робити поінформований усвідомлений вибір.

Наші ключові принципи маркетингу тютюнових виробів

Маркетинг тютюнових продуктів, які несуть серйозні ризики для здоров’я, регулюється нашими Міжнародними принципами маркетингу у всіх країнах світу, де вони продаються. Часто наші принципи суворіші за вимоги місцевого законодавства. 

Міжнародні принципи маркетингу включають у себе чотири основні принципи, які, на нашу думку, лежать в основі відповідального маркетингу тютюнових виробів. Обґрунтування кожного принципу пояснюється й ілюструється набором основних стандартів, які демонструють, як вони повинні застосовуватися в нашій комунікації зі споживачами.

Наші ключові принципи маркетингу:
  1. Ми не повинні вводити в оману щодо ризиків, пов’язаних із курінням.
  2. Цільовою аудиторією маркетингу наших виробів є тільки повнолітні курці.
  3. Ми не повинні намагатися впливати на рішення споживача про те, чи курити йому або як багато курити.
  4. Наші споживачі повинні усвідомлювати, що наша реклама походить від тютюнової компанії і призначена для стимулювання продажів наших марок тютюнових виробів.

Міжнародні принципи маркетингу  (PDF, англійською)
Маркетингові принципи застосовуються до маркетингу всіх тютюнових продуктів Бритіш Американ Тобакко, призначених для куріння.

Місцеве законодавство

Міжнародні принципи маркетингу встановлюють мінімальні стандарти й застосовуються навіть у тому випадку, якщо вони є більш суворими, ніж місцеве законодавство. Проте, якщо місцеве законодавство або інші добровільно прийняті угоди на ринках є більш суворими або переглядають наші принципи маркетингу, ми будемо дотримуватися вимог цих місцевих законів або добровільних угод.

Там, де місцеве законодавство є менш суворим, ми пропагуємо вищі стандарти загалом, а також рівні конкурентні умови, і звертаємось до урядів втілити наші принципи або аналогічні положення в місцеве законодавство.

Робота з операторами роздрібної торгівлі, спрямована на попередження куріння серед неповнолітніх

Ми співпрацюємо з операторами роздрібної торгівлі у всьому світі для попередження куріння серед неповнолітніх. Ця робота включає в себе сприяння підвищенню їхньої поінформованості й дотриманню мінімальних вікових обмежень, встановлених законодавством, підтримку програм підтвердження віку і проведення навчання для працівників торгівлі з виявлення неповнолітніх покупців і недопущення продажу тютюнових виробів таким особам.

max
large
medium
small
mobile