Електронні сигарети та продукти наступного покоління

В нас є мета, амбіції та можливості бути лідером в категорії продуктів наступного покоління

Традиційні тютюнові продукти є основою нашого бізнесу вже більше, ніж 100 років, і так буде й надалі. Проте, ми також бачимо величезний потенціал у продуктах наступного покоління, до яких входять, наприклад, електронні сигарети.

Наша мета — запропонувати повнолітнім споживачам вибір із різних продуктів: від звичайних сигарет до продуктів зі зменшеним ризиком. Останні є ще однією можливістю для зростання нашого бізнесу, маючи в той самий час потенціал зниження кількості хвороб, пов’язаних із курінням, завдяки тому, що вони є менш небезпечними в порівнянні зі звичайними сигаретами.

Наша амбітна мета — бути лідером у категорії продуктів наступного покоління. Ми хочемо бути в цьому бізнесі довго і впевнені у своєму майбутньому. Наша відданість цій справі підтверджується нашими діями та досягнутими здобутками.

Група ВАТ інвестувала більше мільярда фунтів у створення цілої нової сфери бізнесу, зосередженої на продуктах наступного покоління. У цьому напрямі працюють експерти, які розробляють і виводять на ринок нові якісні продукти – електронні сигарети та продукти нагрівання тютюну.

NGP

Від запуску Vype – нашого першого електронного пристрою для випаровування, – у Великобританії в 2013 році, сьогодні ми маємо низку продуктів для споживачів на декількох міжнародних ринках. У грудні 2016 року ми відкрили наш перший фірмовий магазин Vype в Мілані, Італія, одночасно запустивши новий пристрій Vype Pebble. До наших продуктів з нагрівання тютюну належить і iFuse, запущений у Румунії в 2015 році, та glo, який ми запустили у продаж в Японії у листопаді 2016 року.

Секрет успіху

Ми вважаємо, що в нас є все для того, щоби стати лідером у категорії продуктів наступного покоління. Ми розуміємо потреби повнолітніх курців та маємо ноу-хау, можливості й досвід, щоби розробляти і виводити на ринок високоякісні продукти. Також у нас є дослідницький центр світового класу, сильні стандарти безпеки продукції, відповідальні практики маркетингу і глобальний рівень роботи на ринку. 

Наш підхід до лідерства в продуктах наступного покоління базується на:

  • інвестиціях у сталу розробку високоякісних продуктів, які надають споживачам вибір із менш ризикованих альтернатив традиційному курінню
  • встановленні високої планки стандартів безпеки і якості, що базуються на наукових дослідженнях та впровадженні глобальних відповідальних маркетингових практик
  • підтримці розробки регулювання, яке відповідає продуктам наступного покоління, ділячись нашими власними дослідженнями й підходами, а також співпрацюючи з регуляторними органами.

Зосереджуємо увагу

Вбачаючи потенціал продуктів наступного покоління, ми хотіли б бачити також зростання та інновації, але це має відбуватися відповідально, ставлячи безпеку споживача та якість продукції на перше місце. Ми можемо цього досягти, зосереджуючись на п’яти важливих напрямах:

Стандарти продукції

Високі стандарти якості продукції, що узгоджені з усіма відповідними сторонами, і які ґрунтуються на достовірних наукових даних, є необхідними для забезпечення безпеки й довіри споживачів.

Відповідальний маркетинг

Зростання сегменту нових продуктів повинно супроводжуватися контрольованими правилами маркетингу й реклами, що спрямовані тільки на повнолітніх споживачів.

Співпраця

Державний і приватний сектори повинні працювати разом, щоби чітко повідомляти про переваги продуктів зі зменшеним ризиком, надаючи споживачам можливість приймати зважені рішення.

Інновації

Необхідно культивувати свободу інновацій, яка дозволить створити затребуваний асортимент продукції для повнолітніх споживачів.

Адекватне оподаткування

Акцизи й податки повинні бути адекватними, це дозволить зробити нові продукти доступними широкому колу споживачів.

max
large
medium
small
mobile