«Бритіш Американ Тобакко Україна» - BAT ставить за мету скоротити викиди до нуля до 2050 року

15 жовтня 2021
Новини

BAT ставить за мету скоротити викиди до нуля до 2050 року

  • BAT приєдналася до глобальної кампанії ООН «Race to Zero»
  •  Компанія має тверді наміри дотримуватися науково обґрунтованих цільових показників * та прагне досягти до 2050 року нульових викидів у своєму ланцюжку створення вартості
  •  Це новітній крок ВАТ на шляху свого перетворення з метою побудови Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow™) для всіх стейкхолдерів, що ставить сталий розвиток на перше місце

Лондон, 15 жовтня: Сьогодні, в День боротьби проти зміни клімату (Climate Action Day), BAT оголошує про приєднання до кампанії ООН «Race to Zero» ** і ставить за мету скоротити викиди до нуля до 2050 року.

Стримання зростання середньої температури на планеті до 1,5°C над доіндустріальним рівнем вимагає серйозних і масштабних дій, і компанії повинні відіграти ключову роль у цьому процесі. Відповідно, ВАТ переглядає свої поточні цілі у сфері сталого розвитку з урахуванням зазначеної динаміки і ставить за мету скоротити викиди до нуля у своєму ланцюжку створення вартості не пізніше ніж у 2050 році.

«Race to Zero» – найбільше в історії об'єднання, яке прагне удвічі скоротити глобальні викиди до 2030 року і досягти нульових викидів вуглецю до 2050 року. Учасниками кампанії є понад 4000 підприємств, на які, згідно з оцінками, припадає близько 25% глобальних викидів CO2 і понад 50% світового ВВП. ВАТ долучається до кампанії напередодні важливих глобальних ключових подій у сфері боротьби проти зміни клімату, включаючи Саміт G20 у жовтні і конференцію COP26 з питань зміни клімату, що відбудеться у Глазго в листопаді.

Кінгслі Уїтон [Kingsley Wheaton], Директор із маркетингу Групи «ВАТ»: «Прагнучи побудувати Краще Майбутнє, ми надаємо пріоритет сталому розвитку у всьому, що ми робимо. Ми пишаємося тим, що долучилися до кампанії «Race to Zero». Наша участь доповнює наш курс на розвиток Категорій продуктів нового покоління, представлених марками Vuse, glo та Velo, і нашу амбітну мету залучити 30 млн споживачів негорючих продуктів та отримати дохід у розмірі 5 млрд фунтів стерлінгів від Категорії продуктів нового покоління до 2025 року».

Цей крок є продовженням постійної роботи ВАТ у напрямку забезпечення сталого розвитку:

  •  Лише за 2020 рік ВАТ скоротила обсяги викидів від своєї діяльності на 30,9%, що становить скорочення на 37,4% порівняно з базовим рівнем 2017 року.
  •  У травні 2021 року BAT повідомила, що марка Vuse стала першим у світі вуглецево-нейтральним глобальним брендом продуктів для вейпінгу ***
  •  Видання «Financial Times» визнало BAT одним з лідерів у сфері боротьби проти зміни клімату за результатами європейського рейтингу «2021 Climate Leader», до якого увійшли найкращі 300 компаній з понад 4000 учасників з різних країн Європи, які досягли найбільшого скорочення обсягів викидів основних парникових газів у період з 2014 по 2019 рр.

Щоб дізнатися більше про сталий розвиток у ВАТ, натисніть тут .


Про Групу «BAT»

BAT – провідна мультикатегорійна компанія, заснована у 1902 році, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів. Наша мета полягає в тому, щоб побудувати Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™) завдяки зниженню впливу нашого бізнесу на здоров'я, зокрема:

  •  пропонуючи нашим повнолітнім споживачам широкий вибір продуктів, що несуть задоволення з меншим ризиком****†
  •  продовжуючи відверто говорити про те, що класичні сигарети становлять серйозні ризики для здоров’я, і що єдиним способом уникнути цих ризиків є рішення не починати курити або відмовитися від куріння
  •  заохочуючи повнолітніх споживачів класичних сигарет переходити на альтернативні продукти зі зниженим ризиком, який підтверджено науковими даними****†
  •  відстежуючи і звітуючи про успіхи наших перетворень

Компанія оголосила про свою мету збільшити кількість повнолітніх споживачів своїх негорючих продуктів до 50 мільйонів до 2030 року, а також отримати у 2025 році дохід від Категорій продуктів нового покоління у розмірі не менше 5 млрд фунтів стерлінгів.


Примітки

*Науково обґрунтовані цільові показники повинні відображати скорочення викидів, яких необхідно досягти з метою стримання зростання температури на планеті величиною 1,5 градуси за Цельсієм понад показники доіндустріального рівня. BAT раніше встановила Науково обґрунтовані цільові показники, розроблені на основі варіанта, що передбачає зростання середньої температури на планеті на 2°C, і має поточні цілі щодо досягнення вуглецевої нейтральності у своїй діяльності до 2030 року і в ланцюжку створення вартості до 2050 року. Зазначені вище цільові показники і цілі буде приведено у відповідність до варіанту, що передбачає зростання середньої температури на планеті на 1,5°C. Крім того, вони враховуватимуть критерії та визначення щодо чистих нульових викидів.
**За допомогою кампанії «Science Based Targets Business Ambition for 1.5C Campaign»
***На основі результатів внутрішнього прогнозу щодо продажів пристроїв ePod, ePen, eTank mini, Alto і витратних матеріалів (згідно з розрахунками, проведеними у березні 2021 року) на 12 місяців починаючи з квітня 2021 року
****Виходячи з наукових даних і припущення щодо повної відмови від куріння класичних сигарет на користь альтернативних продуктів. Ці продукти не є абсолютно безпечними і викликають залежність.
†Наша продукція, що реалізується у США, включаючи Vuse, Velo, Grizzly, Kodiak і Camel Snus, регулюється Управлінням із питань контролю якості харчових продуктів і лікарських засобів (FDA) і без його дозволу забороняється здійснювати будь-які заяви про  знижений ризик цих продуктів.

Прес-релізи Групи «BAT»

Цей прес-реліз містить певні прогностичні заяви, у тому числі «прогностичні» заяви, які здійснюються в розумінні Закону США «Про реформу судочинства з приватних цінних паперів» від 1995 року. Ці заяви часто, але не завжди, здійснюються з використанням таких слів або фраз, як, наприклад «вважати», «передбачати», «могти», «змогти», «можливо», «слід», «мати намір», «планувати», «потенціал», «прогнозувати», «очікувати», «оцінювати», «проектувати», «позиціонований»,
«стратегія», «прогноз», «цільовий показник» і подібних виразів. Вони включають заяви стосовно наших амбітних цілей щодо залучення певної кількості споживачів, цільових показників доходів від Категорій продуктів нового покоління і наших цільових показників у сфері ESG.
Всі такі прогностичні заяви містять оцінки та припущення, що зазнають впливу ризиків, невизначеностей та інших факторів. Оцінки, відображені в цьому прес-релізі, є розумними, але вони можуть змінитися під впливом цілої низки змінних, які можуть спричинити реальні результати, що істотно відрізнятимуться від прогнозованих результатів. Про причини, через які реальні результати і події можуть відрізнятися від прогнозованих результатів, про які повідомлялося у прогностичних заявах або які випливали з таких заяв, можна дізнатися з інформації, наведеної у розділах «Прогностичні заяви» та «Основні ризики Групи» у Річному звіті за 2020 рік і Формі 20-F «Бритіш Американ Тобакко пі.ел.сі.» [British American Tobacco p.l.c.] («BAT»).
Результати минулих періодів не можуть слугувати орієнтиром щодо результатів майбутніх періодів, і особам, які потребують консультацій, слід звертатися до незалежних фінансових консультантів. Прогностичні заяви відображають знання та інформацію, що є наявними станом на дату підготовки цього прес-релізу. ВАТ не бере на себе жодних зобов’язань щодо оновлення або перегляду цих прогностичних заяв у випадку появи нової інформації, настання певних подій в майбутньому або на інших підставах. Ми застерігаємо читачів від надмірного покладання на такі прогностичні заяви.
Дізнатися більше про ці та інші фактори можна з документації, поданої ВАТ до Комісії з цінних паперів і бірж США (надалі – «SEC»), включаючи Річний звіт за Формою 20-F і Поточні звіти за Формою 6-K, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті SEC http://www.sec.gov, а також Річні звіти BAT, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті «Бритіш Американ Тобакко» www.bat.com.